محل تبلیغات شما
بخش دوم عکاسی پرتره حذف پس زمینه های نامفهوم که بیننده را گیج می کند. یک پرتره، حتی زمانی که یک پرتره در طبیعت است، در مورد مدل شما است. یک عنصر پس زمینه گیج کننده و نا مفهوم یک مانع بزرگ در عکاسی پرتره است که چشم ها را از موضوع ما منحرف می کند. چشم انسان به رنگ های روشن جذب، متن و شیپ هایی مانند انسان می شود. بهتر است که آن ها را از فریم کاریتان دور کرده و DoF را کاهش داده و یا آن ها را روتوش کرده و از کارتان خارج کنید.

معرّفی برترین شرکت ‌های ساخت تیزر تبلیغاتی در ویرگول

5 مورد از اپلیکیشن های عکاسی برای گوشی

بخش دوم عکاسی خیابانی

پرتره ,یک ,عکاسی ,ها ,کند ,کرده ,عکاسی پرتره ,ها را ,کرده و ,است که ,بخش دوم

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

sharinarc پرسش مهر 20